|
Poslanstvo in vizija
Svet šole (VSŠKV - Višje strokovne šole za kozmetiko in velnes Ljubljana), je
sprejel Strateški
razvojni načrt za obdobje 2023 - 2028.
Strateški razvojni načrt Višje strokovne šole za kozmetiko in velnes Ljubljana
je dokument, ki opredeljuje osnovne smernice delovanja šole in njenega razvoja
v prihodnjih letih. Podlago ima v Zakonu o organizaciji in financiranju vzgoje
in izobraževanja uradno (ZOFVI-UPB5; Uradni list RS, št. 16/2007), Zakonu o višjem
strokovnem izobraževanju (ZVSI; Uradni list RS, št. 100/13) in v Aktu
o ustanovitvi Višje strokovne šole za kozmetiko in velnes Ljubljana.
Strateški razvojni načrt 2023 - 2028:
1. Predstavlja splošne smernice razvoja VSŠKV, ki bodo na različne
načine vplivale na delovanje tistega dela vzgojno-izobraževalnega sistema, ki
spodbuja kakovostno pedagoško delo in prispeva h gospodarskemu in kulturnemu
razvoju Ljubljane, Osrednjeslovenske regije in Slovenije.
2. Poudarja, da so strokovna znanja pomembno gibalo razvoja.
3. Poudarja vlogo vseh zaposlenih na VSŠKV, vseh študentov, in vseh,
ki so vključeni v pripravo, izvedbo in evalvacijo tega dokumenta. Dokument
poudarja vlogo vsakega posameznega zaposlenega oz. sodelujočega.
4. Posebej poudarja ohranjanje vodilne vloge pri poznavanju našega dela
za potrebe organizacij.
5. Daje šoli polno odgovornost za dobre odnose z vsemi partnerji, s
katerimi sodeluje.
6. Vsebinsko opredeljuje delo šole v prihodnje in njeno temeljno poslanstvo,
ki je v uvajanju nenehnih sprememb, da bi s tem dosegli optimalno delovanje šole.
I. Poslanstvo šole
Poslanstvo šole je izvajanje višješolskih strokovnih programov, programov izpopolnjevanja
in usposabljanja ter drugih programov vseživljenjskega učenja za področje zdravja,
dobrega počutja, lepote, zdravega in uravnoteženega življenjskega sloga… in ozaveščanje
posameznikov in skupnosti o pomenu zdravja in dobrega počutja za optimalno kakovost
življenja.
II. Vizija šole
Postati članica skupine najbolj kakovostnih domačih in evropskih šol s področja
kozmetične nege in lepote, zdravja, dobrega počutja in zdravega in uravnoteženega
življenjskega sloga…
III. Vrednote
Vrednote VSŠKV so: Znanje; Strokovnost; Odgovornost; Medsebojno spoštovanje; Zavezništvo;
Zaupanje; Inovativnost; Ustvarjalnost; Podpornost; Prilagodljivost; Odzivnost;
Poštenost; Učinkovitost; Sodelovanje; Kakovost in Težnja k odličnosti.
IV. Razvojna strategija
Strateški cilji Višje strokovne šole za kozmetiko in velnes Ljubljana
so po časovnem zaporedju naslednji:
1. Vzpostavitev šole kot institucije, ki bo razvijala stroko,
usposabljala dobre kadre za delo in nadaljnje izobraževanje ter strokovno sodelovala
z nacionalnim in mednarodnim okoljem.
2. Doseči odličnost in si vsako leto glede kakovosti postaviti
višje cilje.
3. Organiziranje učnega in razvojno raziskovalnega središča,
katerega dinamično jedro bo šola in v katerem bo šola razvijala in uresničevala
svoje zmožnosti in priložnosti, študenti in strokovni sodelavci pa zadovoljevali
potrebe po novih znanjih.
4. Vzpostavitev mehanizmov za ugotavljanje enakovrednosti in presežkov
pri vključevanju šole v enoten evropski višješolski prostor. Zagotavljanje
optimalnih prostorskih, materialnih in kadrovskih pogojev za delovanje in razvoj
šole.
5. Permanentno spremljanje stroke in posodabljanje programov.
6. Razvoj stroke s prenosom novih spoznanj iz študijskega procesa
nazaj v stroko.
7. Širjenje in izmenjava znanja z objavljanjem v strokovnem tisku
in drugih medijih ter sodelovanjem na strokovnih posvetovanjih. Promocija kozmetike,
dobrega počutja, zdravja in zdravega in uravnoteženega življenjskega sloga kot
stroke in strokovnih metod v družbenem okolju.
8. Usposabljanje za komunikacijo in negovanje splošno veljavnih človeških
vrednot ter empatičnosti na vseh ravneh delovanja šole. Ohranjanje in
negovanje stikov med diplomanti ter med diplomanti in šolo prek kluba diplomantov
(alumni klub).
9. Vzpostavitev široke mreže mednarodnega sodelovanja ter izmenjave
znanja, študentov in višješolskih predavateljev.
VSŠKV bo v obdobju strateškega načrtovanja za obdobje 2023 - 2028 svojo uspešnost
merila skozi naslednje strateške usmeritve:
1. Odličnost izobraževalnega procesa
2. Zadovoljstvo študentov
3. Zadovoljstvo zaposlenih in zunanjih sodelavcev
4. Strokovna in razvojna odličnost
|
|
|
|